Realizacija aktivnosti u okviru radionica: “KREATIVNE RADIONICE STRANIH JEZIKA”
Strani jezici u Creativus kurikulumu
Razvoj interkulturalnih komunikacijskih vještina jedan je od osnovnih motiva učenja stranih jezika u Creativus kurikulumu. Učenje stranog jezika omogućuje nam ne samo stjecanje lingvističkih vještina potrebnih za komunikaciju na drugom jeziku, već i razvijanje razumijevanja i poštovanja prema različitim kulturama i načinima komunikacije.
Interkulturalne komunikacijske vještine su ključne u današnjem globalnom društvu koje je sve više povezano i međunarodno surađuje. Učenje stranog jezika omogućuje nam razumijevanje različitih vrijednosti, običaja, normi i načina razmišljanja drugih kultura. To nam pomaže razviti sposobnost prilagođavanja i fleksibilnosti u komunikaciji s ljudima iz različitih kultura, što može biti od presudne važnosti u profesionalnom i osobnom životu. Učenje stranog jezika također promiče međukulturalnu osjetljivost, empatiju i razumijevanje prema drugima. To može smanjiti stereotipe, predrasude i barijere u komunikaciji te promicati inkluzivnost, toleranciju i razumijevanje različitosti.
Creativus kurikulum ističe razvoj interkulturalnih komunikacijskih vještina kao jedan od ključnih motiva učenja stranih jezika jer nam omogućuje uspješnu komunikaciju i suradnju s ljudima iz različitih kultura, promiče razumijevanje, toleranciju i inkluzivnost u globalnom društvu.
Učenje stranih jezika za djecu i mlade je vrlo korisno i stimulativno iskustvo. U ranom uzrastu, djeca su sposobna brže i lakše upijati nove jezike, jer su njihovi mozgovi još uvijek u fazi razvoja. Prilikom učenja stranih jezika u različitim dobima vodimo računa o mnogim faktorima koji podstiču kvalitetniji odgojno-obrazovni pristup:
1-5 godina:
U ovoj dobi, djeca su još uvijek u fazi razvijanja motoričkih vještina i razumijevanja vlastitog jezika. Učenje stranog jezika provodi se isključivo kroz igru, muziku, pjesme, priče i slikovnice. Dijete najviše uči slušajući i ponavljajući jednostavne riječi i fraze.
6-10 godina:
U ovoj dobi, djeca su spremna za strukturiranije učenje stranog jezika. Mogu naučiti osnovne riječi, fraze i jednostavne gramatičke koncepte. Osnovni pristup je učenje u stvarnom kontekstu kroz igru. Upotreba vizualnih pomagala kao što su ilustracije, kartice sa slikama i video zapisi su korisni za razvijanje vokabulara i jezičkih vještina.
11-18 godina:
U ovoj dobi, djeca su u stanju razumjeti složenije koncepte i razvijati naprednije jezičke vještine. Mogu učiti složenije gramatičke strukture, vježbati slušanje, čitanje, pisanje, prepričavanje i govor. Interaktivne vježbe, razgovori na stranom jeziku i izloženost autentičnom jeziku kroz muziku, filmove, i književnost su korisni alati za učenje.
Neke od najboljih praksi
za učenje stranih jezika, koje mi primjenjujemo u Creativus kurikulumu za djecu i mlade uključuju:
1.
Stvaranje podsticajnog okruženja: Djecu su okružena jezičkim materijalom na stranom jeziku, kao što su knjige, igračke, plakati i igre. Djecu izlažemo autentičnom jeziku kroz pjesme, filmove, serije i druge medijske sadržaje na stranom jeziku. Koristimo svaku priliku da ugostimo nekoga kome je taj strani jezik maternji;
2.
Upotreba interaktivnih metoda: Interaktivne metode učenja, kao što su kreativni rad i kreativne igre, igre uloga, pjesme i zabavne vježbe, su izuzetno učinkovite u podsticanju djece da aktivno sudjeluju u učenju stranog jezika i razvijaju svoje vještine komunikacije.
ČLANOVA
Profesionalnih članova
PROGRAMA
Godina postojanja
Ostanite u kontaktu
DONIRAJTE
Vaši doprinosi pomoći će unapređenju rada i razvijanju inovativnih pristupa neformalnom
odgoju i obrazovanju u Bosni i Hercegovini. Možete podržati naš rad općenito ili odlučiti
podržati konkretnu aktivnost.
